Aquí hi ha el document que hem donat avui als nostres alumnes de 5è. Els alumnes que no han vingut a classe, tenen dalt la seva taula els llibres, llibretes i feines a fer. Poden venir a buscar-ho dilluns 16 de març de 9 a 11h.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració,
L'equip docent de 5è
Estimades famílies:
Aquí us enviam les feines d’aquestes dues setmanes, per dies i per àrees. Les feines són orientatives,
ens agradaria que els alumnes facin un poc cada dia, com ho suggerim al següent full.
Per a qualsevol dubte o per enviar qualsevol feina, ho podeu fer a la següent adreça:
Moltes gràcies per la vostra col·laboració,
L’equip docent de 5è
1a SETMANA
Dilluns 16 de març
- Matemàtiques: Pàg. 122 i 123 ex: 1,2,3 (de manera oral)
- Català: Pàg. 90 i 91: Lectura del poema “L’arbre vell” (oral)
Lectura de les informacions ”i” (oral)
ex: 27 i 28 (per escrit)
DURANT LES DUES SETMANES: Aprofitau per llegir valtros, per llegir en veu alta amb la vostra família i després explicar el que heu llegit.
Per mirar una sèrie o pel·lícula en català i després parlar entre tots.
- Ciències: Pàg.66:
- Què és un ecosistema? i Exercici nº3.
- Què és una espècie? i Exercici nº1
- Què és una població?
- Què és una comunitat biològica? i Exercici nº2
- Anglès:
SB: pàgina 42
AB: pàgina 34
Grammar book pàgina 8 i 9
Dimarts 17 de març
- Matemàtiques: Pàg 124: Lectura i copiar la informació, ex 4
- Castellà: Los trabajos que os mando son repaso de un examen que teníamos programado para el día 25. Así que más que deberes se trata que en estos días repasen lo visto y trabajen un poco ortografía. La lectura siempre se aconseja y es lo mejor que pueden hacer para mejorar sus resultados. ¡Fuerza y salud para todos!
Hacer una ficha de repaso. Hacer los ejercicios y estudiar las teorías.
Dimecres 18 de març
- Castellà: Una ficha de repaso. Hacer los ejercicios y estudiar las teorías.
- Ciències: Pàg.68.
5. Explica què és la biosfera.
6. Quins tipus d’ecosistemes podem trobar? Explica’ls.
- Anglès:
SB: Pàgina 43
AB: pàgina 35
Dijous 19 de març
- Matemàtiques: Pàg. 125: Lectura i ex 7
- Català: Pàg. 95: Ex. 1, 3, 4 i 6.
- Castellà: Una ficha de repaso. Hacer los ejercicios y estudiar las teorías. Lectura libre y/o escritura espontánea.
- Ciències: Pàg. 70:
7.Quines relacions entre els éssers vius es produeixen dins d’un ecosistema. Explica-les.
Divendres 20 de març
- Matemàtiques: Pàg. 126: Lectura i ex 12 i 13
- Anglès:
SB: pàgina 44 (copy and answer in your notebook)
AB: pàgina 36
2ª SETMANA
Dilluns 23 de març
- Matemàtiques: Pàgina 127: Lectura i ex 16 i 17
- Català: Pàg. 96 i 97: Lectura i ex 1, 2 i 3 (oral)
- Ciències: Pàg. 70.
8. En les relacions d’alimentació dins d’un ecosistema, els éssers vius es classifiquen en grups diferents. Explica quins són.
- Anglès:
SB: pàgina 45 - 46 (copy and answer in your notebook)
Grammar book pàgina 10 i 11
Dimarts 24 de març
- Matemàtiques: Col·loca i calcula:
757+14+1053 786,92-75,21 45,7x12 673,5:5 2543:32
- Castellà: Preparar y hacer un dictado de la página 119, los que hacemos siempre en clase. Mirad de no hacer faltas, cada falta contaría como un punto menos…¡Tú puedes!
Dimecres 25 de març
- Castellà: Preparar y hacer un dictado de la página 135, los que hacemos siempre en clase. Mirad de no hacer faltas, cada falta contaría como un punto menos…¡Tú puedes!
- Ciències: Pàg. 71. 9. Què són les cadenes alimentàries? Explica i fes un dibuix d’aquesta cadena.
- Anglès:
SB: pàgina 47
AB: pàgina 37
Dijous 26 de març
- Matemàtiques: Pàgina 128: Lectura i copiar la informació. Ex: 19 i 20
- Català: Pàg 98 i 99: Lectura i ex 4 (escrit)
- Castellà: Escoged un dictado de las páginas 119 y 135 que no hayáis hecho para prepararlo y hacerlo sin faltas. Lectura libre. Leed mucho, cosas que os gusten y explicad en casa qué habéis leído.
- Ciències: Pàg.72.
10. quines són les alteracions que es poden produir en els ecosistemes. Explica els dos tipus.
Divendres 27 de març
- Matemàtiques: Pàgina 130 i 131: Lectura i copiar la informació. Ex: 28
- Anglès:
SB: pàgina 48
AB: pàgina 38
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) =)
No hay comentarios:
Publicar un comentario